8.3/10
8.1/10

AnoniemMaggie

Super snelle service

Nee ging super

Makkelijk te bestellen. Bij levering van de kruiwagen waren er een aantal schroeven waarvan de moeren miste . dit zorgde ervoor dat ik bij Praxis voor bijna 5 euro een zakje moeren moest kopen...

De leverancier is een bedrijf dat geen afhaalpunt in de directe omgeving van mijn huis heeft. Heel vervelend . Zeker als je werkt en niet wilt dat er bij buren aangebeld wordt.

Hier 2 (stokke) poppenwagens besteld.
Duidelijke site. Leuke koopjes. En geleverd binnen 2 werkdagen.

Snelle levering.

Verder is het een duidelijke site.

Adri Leeuwen

Oke

goede afhandeling klachten

goede bezorgdienst nemen beschadigd en teruggestuurd product voor de tweede keer aangeboden

Dick Ballast

Vlotte levering

Het plakken van de adres labels op de handvatten van de kruiwagen is niet handig.
Lastig te verwijderen.
Handvaten blijven pikken door de achtergebleven lijm.

Goed telefonisch contact en levering volgens afspraak nagekomen

Ja, levering

Bij meeste bedrijven leveringen boven een bedrag gratis

Ginie

Snelle keurige afhandeling van de bestelling. Bij aflevering een vriendelijke man.

Klantvriendelijk

Het vervoersbedrijf is een zeer vriendelijk bedrijf. Zou ik mee blijven samenwerken

Marizela

Nooit een meer iets bij ze kopen!

Ik heb een skelter gekocht in januari. De ketting valt er vanaf het begin af. We hebben hem er telkens terug opgelegd nu de laatste keer zagen we dat een tandwiel verbogen is. Ik heb hier over gebeld en gemaild. Het antwoord wat wij krijgen is Dat we de assen zelf anders afmoeten stellen ( terwijl deze zo is geleverd)en het tandwiel terug recht moeten buigen. En dat we niet na 3 kwartjaar mogen komen klagen. Schandalig dat ding is nooit goed geweest zelf elke keer voor mij zoon simpel proberen oplossen,door de ketting er weer op te leggen en dan is nu het antwoord dat ik verder zelf aan kan gaan sleutelen want ik heb hem al sinds januari.DUS ALS JE HIER EEN SKELTER KOOPT IS HIJ NA 3 KWART JAAR OUD VERKLAARD DOOR RE VERKOPER EN ZOEK JE HET MAAR UIT ALS DEZE NIET GOED IS! SCHANDALIG! IK ZOU HIER NOOIT MEER WAT KOPEN!

Niks mis mee!

Niet opvallend

Verpakking zag er niet professioneel uit