krol

Ontzettend attent. Nadat ik aan het knoeien was geweest met een bestelling en 2x verzendkosten had betaald nam 10Topwijnen contact met me op en stuurde een extra fles om de dubbele verzendkosten te...

Zie verbeterpuntjes

Niet echt omdat ik gericht naar iets op zoek was en dus niet in de breedte gegaan ben

Ik had vragen gepost op jullie website waarop slechts volgende reactie kwam : "wij zijn momenteel off line ....enz".
Antwoord kwam echter niet.
Nadien mijn vraag herhaald per email ...ook geen antwoord.
Toch bestelling geplaatst omdat ik voorheen de gelegenheid had deze wijn te proeven.

Reactie 10Topwijnen.nl:

Beste,

We hebben tot twee maal toe geantwoord op uw berichtjes via de chat. En via de mail beantwoorden we altijd direct. Wij hebben in ieder geval geen bericht gekregen van niet-levering van de bericht, dus ik vermoed dat ze nog in uw spambox staan. Spijtig dat onze wegen op deze manier gekruist zijn en dat resulteert in een stuk ontevredenheid. Hopelijk hebben we het met de rest van het proces goedgemaakt en maken we het komende keren beter.

Hartelijke groet,
Frederik Brouwers
10topwijnen.nl

Sherie

Ik ben geen wijnkenner, daarom was het zeer prettig om eerst advies in te kunnen winnen. Aangezien ik zelf geen tijd had om naar een winkel te gaan, heb ik dit via internet gedaan.

Ik werd goed en snel geadviseerd! Daarnaast snelle levering op de gewenste dag.

Een gedeelte van de bodem van het kistje waarin de 3 wijnen waren verpakt raakte los.

Bestellung von 18 Flaschen Wein nach Deutschland

Herzlichen Dank für die schnelle und unkomplizierte Bestellung und Lieferung nach Deutschland. Wir werden gerne immer wieder auf Sie zurück kommen.

Online-Bestellung für Deutschland ermöglichen

Francis Vannerum

Correct, klantvriendelijk, prijs kwaliteit, diversiteit en snelle afhandeling .

Geweldige keuze van wijnen .

Neen !

Ruud

Opzoeken-bestellen-kopen-betalen en geleverd krijgen. Wel een dag later dan toegezegd door dpd.

Als ze de juiste wijn maar hebben

Geen odee

bartsta

Aangenaam onthaal en correcte afspraken.

Behoorlijke uitleg en correcte levering.

Een fles is ontploft,de bodem plofte eraf.
Een fles was niet te openen de kurk zat zo los dat ik de kurk in de fles moet drukken
De 3 fles bleef de kurk mee rond draaien.
Kortom...

Goede uitleg over de wijn

Fles controle kan beter

Reactie 10Topwijnen.nl:

Beste heer Zantvoort,

Fijn dat de wijn qua smaak goed bevallen is, maar natuurlijk minder dat de ervaring met de flessen minder was. Issues met een kruk kunnen gebeuren (wellicht waren ze iets te vochtig), maar een bodem hoort er natuurlijk niet onder uit te vallen. We zullen u daarvoor compenseren.

Hartelijke groet,
Frederik Brouwers