Michiel Bron

Een hele goede ervaring! De informatie bij de wijnen was duidelijk en de bestelling is makkelijk door te geven op de site. Fantastische service bij het leveren met het toevoegen van een extra fles...

De service bij de levering was fantastisch.

Ik heb geen verbeterpunten en ik ga het zeker aanbevelen.

Jammer dat ik het cadeau heb gekregen.

Reactie 10Topwijnen.nl:

Beste,

We vinden het heel spijtig dat u het jammer vindt dat u het cadeau heeft gekregen. Kunt u ons wat meer informatie geven, want we hebben niet eerder van uw ongenoegen gehoord? Is er iets met de wijnen of is er iets met het cadeau?
De WijnCadeaukaart die u heeft besteed wordt uitgegeven door een andere partij, wij accepteren hem als betaalmiddel. Als het om deze cadeaukaart gaat, dan zullen we met deze partij in conclaaf moeten of een oplossing moeten vinden.

We horen graag.

Hartelijke groet,
Frederik Brouwers
10topwijnen.nl

Prima geregeld

Snelle service, betrouwbare informatie over de wijnen

Niet echt

Baz

Duidelijke site en heerlijke wijn besteld! Levering was ook snel en goed, kortom een aanrader!

Prima accurate delivery

Heldere site

Nvt

Goede service

Cadeau gekregen om wijn te betellen

Verzend kosten veel te hoog t.o.v. bestelde
Verzend bedrijf was buitengewoon slecht. Op de dag van aflevering pas de mail dat zij een uur later komen. Niet haalbaar. Briefje achter gelaten en die datum ook door hun niet gehaald op het afhaalpunt. Op de site met tracking te volgen, anders weer een keer niet aanwezig op het afhaalpunt.

De persoonlijke aandacht en service is ons goed bevallen.

Bij gemaakte fout door de besteller tijdens het afronden van de bestelling op de site zou het prettig zijn als je deze makkelijker zou kunnen corrigeren, dat laat het systeem nu niet toe zodat er twijfel ontstaat of alles wel goed gaat.

Prettig snelle levering

Erg snelle bezorging, goede wijnen.

Snel.

Aangeven wanneer bestelling komt, misschien stevigere dozen (in mijn geval geen probleem).