Cees van Bavel

Te korte schroefjes bijgeleverd

Ron Vlug

Deurgrepen besteld

Sharon Lauxen

Goede service. De kas kon helaas later dan de bedoeling geleverd worden, maar het contact daarover en de informatie gaandeweg was prima. Bovendien werd de betaling via Afterpay opgeschort en heeft... Goede service. De kas kon helaas later dan de bedoeling geleverd worden, maar het contact daarover en de informatie gaandeweg was prima. Bovendien werd de betaling via Afterpay opgeschort en heeft men de factuur zelf toegestuurd toen de kas alsnog geleverd werd. Prima service dus, en heel klantvriendelijk. Met de kas zelf ben ik heel blij!

Alie ter Velde

Na melding van de schade aan de brievenbus, veroorzaakt door de vervoerder niet door brievenbusdirect.nl, is het probleem snel opgelost. Een nieuwe werd ons aangeboden zonder verdere kosten van... Na melding van de schade aan de brievenbus, veroorzaakt door de vervoerder niet door brievenbusdirect.nl, is het probleem snel opgelost. Een nieuwe werd ons aangeboden zonder verdere kosten van verzending of een korting. Wij hebben voor het laatste gekozen. De service was prima en wij werden klantvriendelijk te woord gestaan via mail en telefoon.

T. Vriese

Bestelproces verliep duidelijke en soepel

Snelle levering (volgende dag)

JAn

Zoals het hoort !