Gewoon top, kerstpakketten besteld en op de gevraagde dag afgeleverd.

Fijn, op tijd geleverd

Prima goede website goede afhandeling

Kopjes

Correct geïnformeerd over het product, teruggebeld. Alternatieven besproken. Fijn. Proportie inhoud/verpakking klopte goed. Gelijktijdig vergelijkbare kopjes bij Bol.com gekocht in andere kleuren.... Correct geïnformeerd over het product, teruggebeld. Alternatieven besproken. Fijn. Proportie inhoud/verpakking klopte goed. Gelijktijdig vergelijkbare kopjes bij Bol.com gekocht in andere kleuren. Kreeg ze bezorgt in twee dozen waar met gemak mijn twee kinderen in pasten. Zonde van de lucht die zo vervoerd moest worden

Blond Amsterdam

Ik heb een bond Amsterdam schaal gekocht die overal uitverkocht was en die ik met redelijke spoed nodig had. De levering was snel, maar vooral belangrijk was dat het bekend was bij mij dat deze... Ik heb een bond Amsterdam schaal gekocht die overal uitverkocht was en die ik met redelijke spoed nodig had. De levering was snel, maar vooral belangrijk was dat het bekend was bij mij dat deze schalen eigenlijk niet meer worden verzonden ivm breekgevaar. Ik heb de mevrouw gevraagd om het heel goed in te pakken vanwege dit voorkomende probleem, en hij kwam uitstekend ingepakt binnen. Bedankt hiervoor!!!

Overmulder

Super snel

Goede communicatie.
Komen afspraken na.

Cynthia

Top levering

Snelle levering. Goed verpakt. echt top.

Hans Berkman

Perfecte services en afhandfeling

plaatste een bestelling op zondagmiddag voor een aantal dozen wijn.
En tot mijn grote verbazing werden die dozen al op maandag bezorgd.
Ongelofelijke deze ervaring

arbeidsdeskundig advies bureau Adavo

Prettig bedrijf, klantvriendelijk. Zelf kerstpakketten opgehaald werd geholpen met het inladen van de auto. Achteraf 1 kerstpakket te weinig besteld werd direct door de medewerkers aangevuld.

Yvonne Herkelmans

Perfect