Poobies

Willy

Goede ervaring

snelle levering en eenvoudig om kaartje te maken

Wilma

Handige website. Goed klanten contact.

Mooi product afgeleverd gekregen en snelle levering!

Goed,maar had niet verwacht dat we de kaarten zelf in elkaar moesten flansen en de enveloppen plakte slecht tot niet.

Netjes afgeleverd

Reactie Poobies:

Beste Anoniem,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Beste Anoniem,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Je geeft aan dat je niet had verwacht dat je de kaarten zelf in elkaar moest flansen. Bovendien plakten de enveloppen slecht tot niet. Ik heb gelijk een en ander voor je nagekeken.
Tijdens het bestelproces krijg je te zien dat je de kaart zelf in elkaar moet zetten. Ik heb je feedback intern doorgeven. Mogelijk kunnen we een en ander (nog) duidelijker vermelden op onze site.
Enveloppen horen gewoon goed te plakken. Mogelijk heb je enveloppen uit een mindere batch ontvangen. Sorry hiervoor. Je had gerust gelijk contact met ons op mogen nemen. Dan hadden we nog dezelfde dag goede enveloppen naar je verstuurd. Deze had je dan de volgende dag in huis gehad. Misschien goed om te weten voor een eventuele volgende bestelling.
Naar aanleiding van je feedback hebben we contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we je nog ergens mee kunnen helpen.
Dan rest me jullie nog een mooi trouwfeest toe te wensen.
Hartelijke groet,
Pieter
Serviceteam Poobies

Cannie

Vlotte en correcte levering

Mogelijkheid tot proefdruk en bekomen van staaltjes

Fijne online designtool met veel mogelijkheden, supersnelle levering, proefdruk is ook ideaal, uiteindelijke kaarten iets minder netjes gesneden dan de proefdruk

M. Post

Uitstekende ervaring met het ontwerpen en bestellen van onze trouwkaarten

Uitstekende proefdruk ontvangen met extraatjes. Snelle levering bestelde kaarten. Alles netjes verpakt. Alles was goed!

Pleuni

Ik ben eeg tevreden. Het programma voor het maken van de kaart was gemakkelijk is gebruik en er zijn veel opties. Ook de levering was uitstekend; heel snel en de proefdruk was ook voorzien van... Ik ben eeg tevreden. Het programma voor het maken van de kaart was gemakkelijk is gebruik en er zijn veel opties. Ook de levering was uitstekend; heel snel en de proefdruk was ook voorzien van proefpapier en kleuren enveloppen zodat we een goede keus konden maken.

Zoals gezegd; goed programma voor het maken van kaarten en goede levering.

Marion

Top! Goede service, ik was een tekst vergeten erop te zetten, met 1 belletje was het geregeld!

Snelle levering en behulpzaam

Wij hebben geboortekaartjes besteld via Poobies. Helaas ontvingen wij de verkeerde enveloppen, maar na één telefoontje was het opgelost en kregen wij twee dagen later de juiste enveloppen binnen.... Wij hebben geboortekaartjes besteld via Poobies. Helaas ontvingen wij de verkeerde enveloppen, maar na één telefoontje was het opgelost en kregen wij twee dagen later de juiste enveloppen binnen. Fijn dat dit zo snel en vriendelijk werd opgelost.

Mooie kaarten. Zeer klantvriendelijk

Van MELKEBEKE MARIO