Poobies

Gemakkelijk je eigen geboortekaartje ontwerpen, eenvoudig en snel bestelproces. Kaartjes waren van goede kwaliteit en snel geleverd.

Snel, gemakkelijk, mooie kaartjes voor veel inspiratie.

Prima service, mooie kaarten.

Het proefpakket was heel fijn! Zo kun je even de kleuren en het papiersoort in het echt zien.

Mooie kaarten en snelle service!

Met kleine aanpassingen in het bestaand ontwerp hebben we een leuke persoonlijke kaart gemaakt. Veel positieve reacties.
Het proefdrukpakket was duidelijk en bevatte veel voorbeelden van...

Aanrader

Kelly

Heel tevreden met ons geboortekaartje. Snelle levering en snelle reactie op vragen per email.

Snelle reactie.

De kaarten zijn gemakkelijk te bewerken. Eén keer zocht ik telefonisch contact. Dit ging snel, Poobies is dus telefonisch goed bereikbaar. proefdruk werd snel geleverd, evenals de definitieve...

Bovenstaande punten zijn sterk.

Joke Rietveld

Geweldig! Fijn dat je een proefdruk kan kopen voor € 1,00 en supersnelle levering na officiële bestelling.

Snelle levering, heel veel leuke voorbeeldkaarten.

Kelly

Mooie kaart en snel geleverd tegen een goede prijs

Mooi en snel

Hélène Santegoeds

We hebben bij Poobies geboortekaartjes besteld. Eerst een proefkaartje besteld. Toen los de enveloppen en na de geboorte van onze zoon de kaartjes.
Ondanks dat er iets mis was met het...

De communicatie via mail en telefoon. Ze zijn goed bereikbaar en kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen.

Mark

Zelf kaartjes ontworpen via de online tool. Precies zo geworden als wij wilden. Prachtige kaartjes!

Mooie online tool. Snelle levering.