Poobies

Ilona

Snelle levering van een mooi product

Veel mogelijkheden om de kaart naar wens te maken. Netjes en snel verzonden.

Petra

Super netjes en snel

Mooie kaarten
Netjes afgeleverd
Snel en correct

Bas

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van dit bedrijf om een kaartje te sturen aan al onze leden om hen een hart onder de riem te steken in deze corona-periode. Het zelf samenstellen van het kaartje... Voor de eerste keer gebruik gemaakt van dit bedrijf om een kaartje te sturen aan al onze leden om hen een hart onder de riem te steken in deze corona-periode. Het zelf samenstellen van het kaartje ging erg vlot en gemakkelijk. En reeds de volgende dag had ik alle 150 kaartjes binnen.

snelle service en simpele bediening van het programma voor het zelf samenstellen van een kaartje.

Karin

Erg goed

Ondanks alles toch snel geleverd en precies zoals ik gehoopt had 👍

Marielle

Zeer tevreden

Snelle levering, goede kwaliteit, veel keuze en mogelijkheden om zelf opmaak aan te passen

Mara

Zeer snelle levering en goede qualiteit met een nette prijs.

Zeer snelle levering

Anniek

Heel fijn

Goeie klantenservice. En snelle reacties.

A.A. VERREGGHEN

Super! Snelle levering, hoge kwaliteit, kaartje ziet er precies uit als het ontwerp.

Kaartje ziet er precies uit zoals ontwerp online

Catharina

Snelle levering, perfect kaartje, goede kwaliteit.

We kregen zelfs extra kaartjes! Heel tof :-)

Kimberley

Heel erg vriendelijk en top kwaliteit kaartjes. Heb bij alle twee mijn kinderen hier de geboortekaartjes ontworpen en besteld. Super tevreden. Bij mijn derde kindje (over paar jaar), ga ik ze zeker... Heel erg vriendelijk en top kwaliteit kaartjes. Heb bij alle twee mijn kinderen hier de geboortekaartjes ontworpen en besteld. Super tevreden. Bij mijn derde kindje (over paar jaar), ga ik ze zeker weer hier bestellen.

Kwaliteit, ruime keuze