Poobies

Chermaine

Super snelle levering van de proefdruk. Geboortekaartjes zijn eenvoudig te maken en bij te werken en ook makkelijk op te slaan in je profiel. Enveloppen afgelopen week binnen gekregen en daardoor... Super snelle levering van de proefdruk. Geboortekaartjes zijn eenvoudig te maken en bij te werken en ook makkelijk op te slaan in je profiel. Enveloppen afgelopen week binnen gekregen en daardoor alvast adressen kunnen schrijven. Leuke sluitstickers besteld. We zijn enorm tevreden! Over een paar weekjes de uiteindelijke geboortekaartjes eindelijk bestellen! Zin in!

communicatie, ontwerp, snelle levering

Marjoleine

Proefdrukken en enveloppen besteld

Veel keuze en snelle service

Stephanie

Nadat ik het kaartje had bewerkt kon ik echt niet duidelijk zien of alles goed bewerkt was en daarom had ik bijna 37x het verkeerde kaartje besteld. De klantenservice heeft me daarin tegen wel goed... Nadat ik het kaartje had bewerkt kon ik echt niet duidelijk zien of alles goed bewerkt was en daarom had ik bijna 37x het verkeerde kaartje besteld. De klantenservice heeft me daarin tegen wel goed geholpen hierin, maar denk wel dat daar iets aan gedaan moet worden, want hoe kan je een kaartje nakijken als de tekst vaag te zien is. Daarbij kreeg ik ook te weinig touwtjes erbij geleverd, waardoor wij sommige kaartjes later op de bus hebben moeten doen.

Telefonische klantenservice

Stefan

Handige tools om zelf mooie kaartjes te ontwerpen. Echter erg lange verzending proefdruk. Proefdrukken waren niet heel mooi afgedrukt, leek op strepen van een lege catridge. Gelukkig waren het... Handige tools om zelf mooie kaartjes te ontwerpen. Echter erg lange verzending proefdruk. Proefdrukken waren niet heel mooi afgedrukt, leek op strepen van een lege catridge. Gelukkig waren het slechts de proefdrukken. Officiële kaarten waren mooi afgedrukt en snel geleverd.

Mogelijkheden om kaarten te ontwerpen. Snelle levering.

Elise

Uitstekende ervaring

Snelle service en duidelijke website

Marloes

Goede ervaring met het bedrijf, ik heb er vaker kaartjes laten drukken. Altijd top in orde.
Helaas duurde bij de laatste bestelling(april 2020) het bezorgen erg lang: het pakketje kwam op dag 7 na bestellen binnen... hierdoor waren de kaartjes een beetje mosterd na de maaltijd en kon ik ze niet meer gebruiken waarvoor ik ze bedoeld had.
Dit lag meer aan de bezorgdiensten dan aan pioniers.

Goede kwaliteit kaarten, je krijgt precies wat je maakt/bestelt.

Miriam

Mooie kaartjes, fijne keuze aan papier, enveloppen en accessoires. Software werkt fijn om kaartjes te personaliseren en bezorging ging onwijs snel ondanks de grote drukte. Geleverde kaartjes en... Mooie kaartjes, fijne keuze aan papier, enveloppen en accessoires. Software werkt fijn om kaartjes te personaliseren en bezorging ging onwijs snel ondanks de grote drukte. Geleverde kaartjes en enveloppen precies na wens. Helemaal perfect!

Keuze, kwaliteit, snelle service

Ilona

Snelle levering van een mooi product

Veel mogelijkheden om de kaart naar wens te maken. Netjes en snel verzonden.

Petra

Super netjes en snel

Mooie kaarten
Netjes afgeleverd
Snel en correct

Bas

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van dit bedrijf om een kaartje te sturen aan al onze leden om hen een hart onder de riem te steken in deze corona-periode. Het zelf samenstellen van het kaartje... Voor de eerste keer gebruik gemaakt van dit bedrijf om een kaartje te sturen aan al onze leden om hen een hart onder de riem te steken in deze corona-periode. Het zelf samenstellen van het kaartje ging erg vlot en gemakkelijk. En reeds de volgende dag had ik alle 150 kaartjes binnen.

snelle service en simpele bediening van het programma voor het zelf samenstellen van een kaartje.