Natalie

Eigen ontwerp kunnen maken en snelle levering

Wendy

Zeer goede service en snel geleverd!

Eerlijk, goede communicatie, snelle levering. Niet alleen nu, maar ook 2 jaar geleden een positieve ervaring met dit bedrijf!

Niké

Ik heb geboortekaartjes besteld bij Poobies en ondanks dat de kaartjes in eerste instantie op het verkeerde papier waren gedrukt ben ik heel erg tevreden over de manier waarop ze dit hebben... Ik heb geboortekaartjes besteld bij Poobies en ondanks dat de kaartjes in eerste instantie op het verkeerde papier waren gedrukt ben ik heel erg tevreden over de manier waarop ze dit hebben opgelost. Ik kreeg slechts een paar dagen erna de kaartjes met het juiste papier geleverd.

Zeer goede klantenservice. Één van de weinige websites voor geboortekaartjes waarbij je zoveel aan kunt passen in bestaande kaartjes en daarnaast zoveel mogelijkheden hebt om zelf een kaartje te... Zeer goede klantenservice. Één van de weinige websites voor geboortekaartjes waarbij je zoveel aan kunt passen in bestaande kaartjes en daarnaast zoveel mogelijkheden hebt om zelf een kaartje te maken. Ik ben al jaren een tevreden klant.

Selena

Wat een fijn bedrijf, ik belde met (achteraf) een hele stomme vraag maar werd netjes geholpen en begeleid

Snelle service!

Kelly

Zeer mooie geboortekaartjes

Origineel en makkelijk naar wens aan te passen, fijn dat een proefdruk zo snel binnen is.

Chantal

Geboortekaartjes

Mooie leuke ontwerpen

Nicky

Geboortekaartjes besteld

Veel keus, hoge kwaliteit. Heel tevreden met onze geboortekaartjes, zowel lief als stoer en krijgen er veel complimenten over.

Debbie

Voor de 3e keer hier geboortekaartjes besteld en telkens goede begeleiding gehad voor het ontwerp en snelle levering.

snelle levering, goede begeleiding bij het ontwerpen.

Marijke

Op blauw kant binnenin bovenaan paar strepen zag het niet goed maar niet geheel netjes verder zag de kaart er mooi uit.

Snelheid bezorging. Goede service. Ook me vragen via mail meteen beantwoord. Vriendelijk.

Reactie Pretty Orange:

Beste Marijke,
Bedankt voor je review! Bedankt ook voor alle complimenten die je ons geeft.
Beste Marijke,
Bedankt voor je review! Bedankt ook voor alle complimenten die je ons geeft.
Je geeft aan dat er op de blauwe binnenkant van je kaart een aantal strepen zichtbaar zijn. Dat spijt ons. Met drukken lijkt er iets niet helemaal goed te zijn gegaan.
Je had hierover gerust contact met ons op mogen nemen. Dan hadden we nog dezelfde dag nieuwe kaarten kunnen drukken en versturen.
Naar aanleiding van je feedback/klacht hebben we gelijk contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we je nog ergens mee kunnen helpen.
Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie zoon!
Hartelijke groet,
Pieter - serviceteam Poobies

Juulke

De kaartjes aanpassen gaat niet altijd even makkelijk
De kaartjes aanpassen gaat niet altijd even makkelijk
Jammer dat een trema e (ë) niet mooi in je gekozen lettertype zichtbaar wordt, waardoor ik geen idee had hoe het gedrukt zou worden en daardoor de tekst hebben “moeten” aanpassen

Snelle levering, fijne verscheidenheid van aanbod