Ari Buijtendijk

Goede site, maar beschrijving kan nog iets beter door middel van foto of tekeningen en helaas zijn de wielen minder goed te rijden - (ze slepen en krassen ) - over het laminaat dan de oude wielen, dus ze maken ook meer lawaai. aar ik ben al blij dat ik nieuwe wieltjes heb op dit formaat.

site op zich is best overzichtelijk en er word goed aandacht besteed aan het verloop van het proces ( je word goed op de hoogte gehouden via E-mail ) en je hebt je spullen in 2 dagen in huis.

tekeningen of foto's met de juiste afmetingen in de tekening aangeven.en je zou bij gewone zwenkwielen bijvoorbeeld ook de stift die word gebruikt ín de stoel preciezer kunnen omschrijven, nu is het alleen de draad maar je zou ook de stift die in het wiel zelf komt te zitten ook nog kunnen beschrijven. kan een groot gemaak zijn voor de klant.

Reactie Zwenkwielen.net:

Goedemiddag Arie
Bedankt voor de review en de order.
De reden van het krassen en strepen is te weerleggen op het feit dat u harde wielen voor tapijt heeft besteld ipv de soft voor laminaat. De soft laag zorgt voor een goede verbinding tussen wiel en vloer. Deze mist u nu.
In de product omschrijvingen hebben wij het idd altijd over het gedeelte wat in de stoel gaat. Dit omdat ieder merk wieltjes andere maten hanteert binnen de hals van het wieltje. Onze ervaring leert dat het 99 van de 100 keer niet past.
In ieder geval bedankt voor de feedback. U omschrijft blij te zien met de wielen maar mocht u toch wielen kiezen voor een laminaat wieltje, dan gaan we dat regelen via de klantenservice.
GJ van Zwenkwielen.net

Score voor Zwenkwielen.net: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja