1966 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

H van Veen

Slechte klantenservice en garantie.

Plaatsing van de inloop douche is prima geweest na een lage 1 dagplaatsing 22.00 uur klaar en netjes achtergelaten.
Na 4 jaar een lekkende kraan?…. Contact op genomen, “ oh al zo oud” ??? Was het eerste reactie… Nou .. dat wordt een dure grap want er moet dan een monteur komen en eerst de voorrijkosten zijn al duur dus….. ik zeg garantie? ..nee hoor dat is 2 jaar fabrieksgarantie ….dus……. Op de opmerking dat ik toch wel meer mag verwachten van zo’n dure kraan krijg ik als antwoord “ ik hek ook eens een dure broek gekocht en die was ook eerder kapot dan een goedkope” ? dus geen garantie.
Ik naar crohne KLantenservice… “ OH dat is vervelend meneer” ( al een heel andere benadering ) ik zal eens even nakijken ….. nou dat valt onder de 5 JAAR! Garantie meneer en zullen u het binnenwerk opsturen ……. KIJK … dat is echte klantenservice ….. zoals ik dat ook zie….
ik weet wel als ik met mijn klanten net zo om zou gaan als de firma Zwaluw dat ik er niet veel zal overhouden.
Ik raad dan ook aan om eens een aantal cursussen en trainingen klantgericht en service te volgen…. Val een hoop te leren!!!!!!!,!

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee