1970 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

de Bree

Achteraf 1 grote bende met overal kit en siliconen op de douchecabine, aluminium strippen, handvaten, beugel en de tegels. Hal en badkamer vloer zagen er niet uit want voeten vegen hadden ze nog nooit van gehoord.
Staat in de brochure dat alles netjes achtergelaten wordt. NIET DUS.
Verre van.

De douche wand moest tegen een stenen muur en de douchedeur tegen een holle muur gemonteerd worden. Dit is natuurIijk ook ter sprake gekomen bij de persoon die vantevoren is wezen kijken om te meten en een offerte te malen.
Omdat de monteurs in de auto geen pluggen hadden voor in de holle muur werd de douchedeur daar alléén vast gemaakt met kit en dat moest 1,5 dag met een steun onder de deur drogen. Dan zou hij ook wel vast zitten. Moest ik zelf paar dagen later de steun er maar vanonder halen en het afsluitrandje aanbrengen op de deur.
Ik Heb ze verteld dat ik het daar niet mee eens was en op mijn aandringen hebben ze (hopelijk) de goede pluggen bij de gamma gehaald en (hopelijk) er ook in gedaan.

Verre van tevreden dus over deze gang van zaken.
Douchedeur trilt helemaal als hij open gedaan wordt.
Is dat omdat het plastic afsluitrandje zo stroef is en bijna niet over het kleine randje te trekken is óf hebben ze toch de goede pluggen er niet meer in gedaan, omdat alles al vastgekit was, en is de deur toch iets gezakt vraag ik me serieus af........?
Prijs in verhouding met de geleverde dienst en de kwaliteit staat niet in verhouding.

Graag uw reactie hierop.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee