1959 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

M Schaik

Hierbij een opsomming van mijn ervaringen met de zwaluw comfortsanitair.

Er wordt niet geleverd wat adviseur toegezegd heeft. Er wordt bijvoorbeeld een luxe douchekop en douchekraan beloofd, dit mag je ook verwachten voor die prijs, maar vervolgens wordt er een basis uitvoering geplaatst. Achteraf had ik vooraf moeten vragen om een gedetailleerde offerte met artikelnummers en bedragen en niet van goed vertrouwen uit moeten gaan.

De door de adviseer uitgetekende oplossing bleek bij plaatsing van de douche niet goed uitgedacht. Uiteindelijk op moment van plaatsing tot een andere oplossing gekomen.

Dag voor de plaatsing gebeld dat het plaatsen van de douche uitgesteld moest worden. Eerstvolgende mogelijkheid 6 weken later.

Bij het plaatsen bleek bleek de afmeting van een paneel niet te kloppen. Dit is wel opgelost door het naleven van een ander paneel maar dit zegt iets over de slechte communicatie binnen het bedrijf.

Na het plaatsen een fikse beschadiging aan de douchebak. Er wordt geen opvolging gegeven aan meldingen. Daarnaast komen de afmetingen van de douche niet exact overeen met de tekening.

Wordt verkocht als maatwerk maar feitelijk zijn het standaard panelen waarmee getracht wordt een sluitend systeem te maken. In de hoek blijf je met een open gat zitten.

Kortom ik zou niet in zee gaan met dit bedrijf maar een eerlijk bedrijf zoeken die ook het belang van de klant dient.

Overigens valt het me op dat er na een negatieve review ineens kort na elkaar meerdere positieve reviews volgen...

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee