1959 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1959 Reviews

Emiel and Leanie Heijmans

We paid a fortune for our bathroom renovation. Have a problem with the shower door that is sagging or scew and Apparently we are 1 month outside warranty period so nothing they can or want to do.

Dirk en mevrouw van Thiel

In eerste instantie hadden we een goed gevoel bij het bedrijf!! De afspraken werden gemaakt en de douche zou in 1 dag geplaatst worden. Hartstikke fijn.
Maar het ging mis bij het plaatsen van...
Maar het ging mis bij het plaatsen van de
Glaswand, de verkeerde maat. Kan gebeuren. Wat nu. Zelf contact moeten zoeken met Zwaluw, dit ging uiterst moeizaam en zeker niet positief van hen uit, b.v. afspraken over terug bellen niet nakomen. Zij voelen zich niet verantwoordelijk terwijl het hun fout is.
Na anderhalve week komen ze met een nieuwe glaswand. Niet te geloven maar weer verkeerd. Na 10 dagen een derde poging, deze keer wel goed.
De werkmensen hebben goed werk gedaan, netjes en vriendelijk.
Contacten met het bedrijf Zwaluw, SLECHT, ZEER SLECHT. Wij moeten contact zoeken met hen, maar vinden geen gehoor!!! Afschuiven van verantwoordelijkheden, wel dwingen tot betaling onder dreigementen!! Wij waren niet.l. niet van plan om, na de juiste plaatsing, het nog resterende bedrag, volledig te betalen!! Dit uiteindelijk gedaan omdat men het anders overgeeft aan het incassobureau. Hadden wij de review
vooraf gelezen hadden we het contract met Zwaluw nooit getekend!!!

René Vanvlasselaer

Hopelijk is de afwerking ook volgens dat het aanbevolen werd

Franck Dave

De uitleg en vriendelijkheid was ok
Maar hebben nog geen offerte gekregen

E.M. van Rij-Wiegman

Na een zeer slrchte ervaring met een ander bedrijf was ik erg blij met de klantvriendelijke Henk, die goed begreep wat de bedoeling was. Hij heeft mij zeer correct geholpen en een mooie duidelijke... Na een zeer slrchte ervaring met een ander bedrijf was ik erg blij met de klantvriendelijke Henk, die goed begreep wat de bedoeling was. Hij heeft mij zeer correct geholpen en een mooie duidelijke 3D-tekening gemaakt.
Na een bezoek aan de showroom, waar ik door hem gastvrij ontvangen werd en een rondleiding kreeg hebben we de deal gesloten. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Vermeiren

Ik kan niet antwoorden daar ze de werken nog moeten doen. Maar de 1ste kennis maling verliep vlot

Michiel Marchand

De medewerker was professioneel en dacht met ons mee. Op vakkundige wijze.

arnold en anne maire blok

Adviseur kon op korte termijn langskomen

M. Bak

Wij hebben sinds vorige week een badkamer renovatie laten doen. In augustus een vertegenwoordiger op bezoek gehad en na vele uren heeft hij alles opgemeten en ons geadviseerd wat de beste oplossing... Wij hebben sinds vorige week een badkamer renovatie laten doen. In augustus een vertegenwoordiger op bezoek gehad en na vele uren heeft hij alles opgemeten en ons geadviseerd wat de beste oplossing was. Vorige week kwamen Richard en Olav om het uittevoeren. Zij kwamen al snel tot de conclusie dat de inloopdouche die ons geadviseerd was veel te smal zou worden. Dus overleg met het hoofdkantoor. Daar werd heel moeilijk gedaan dat er een totaal andere indeling moest komen. Er werd steeds gezegd dat we getekend hadden, maar wij hebben vertrouwd op het advies van een deskundige! Zwaluw maakt veel reclame, dus je denkt als er een is die het weet zijn zij het. Na heel wat gesteggel gingen ze akkoord, maar we moesten wel bijbetalen. Uiteindelijk de helft. We hebben grote complimenten voor de aannemers, die hebben er echt verstand van en waren zeer klantvriendelijk. We zijn blij dat alles nu geïnstalleerd eerst, dankzij de aannemers. Maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.