1966 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

A. Eland

Vandaag kan niet waar zijn gezien en ik herken gelijk de problemen die ook bij ons zijn ontstaan. Er zijn een aantal zaken niet goed gegaan en tot op heden nog niet opgelost. In november is de inloopdouche 2 dagen later dan gepland geinstalleerd. Niet door eigen personeel, zoals beloofd, maar door een zzp-er. Niet in één dag, maar in twee dagen. Een aantal zaken zijn niet goed geleverd, wat niet aan de zzp-er heeft gelegen.
Gelijk gereclameerd en er werd beloofd om de zaken te herstellen die niet goed zijn gegaan. Niet dus. Diverse malen zijn afspraken gemaakt en diverse keren zijn ze niet nagekomen. Vandaag, 19 februari 2019 weer de hele dag thuis geweest omdat men weer zou langskomen. Helaas..... weer niemand gezien en weer geen reactie daarover gehad, ondanks dat men dat wel beloofd had.

Het vertrouwen in dit bedrijf is volledig weg. Wij geloven niet meerin een goede afloop. Gelukkig is de rekening og niet helemaal betaald en gaan wij nu juridische stappen ondernemen. Het is een berdijf dat niet te vertrouwen is.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee