ZONZ

Kwaliteit van de producten

Prima telefonische ondersteuning. Helaas is het voor particulieren bij dit bedrijf niet mogelijk om advies (op locatie) te krijgen danwel een showroom te bezoeken. Kleurmonsters worden op verzoek wel (snel) toegestuurd. Op de site staat vermeld dat ZONZ samenwerkt met 2 bedrijven die ook voor particulieren advies geen (b.v. aanleg dakterras). Sec het plaatsen/ophangen van een schaduwdoek blijkt niet mogelijk. Je moet je als particulier goed verdiepen adhv de informatie op de website. Helaas is deze site onlangs "vernieuwd". De nieuwe site is een verslechtering tov de oude website. Layout en vindbaarheid van items (navigatiestructuur) is onvoldoende. Zeker tov de oude website.

Kwalitatief mooi product. Een website die (op het moment van keuze) overzichtelijk was. Snelle service vwb toesturen van kleurstalen.

Prijs bij maatwerk is zeer stevig. Bezoeken van showroom is niet mogelijk. Geen ondersteuning bij particulier (advies). Geen (installatie(instructie bij aflevering maatwerk. Maatwerk wordt (ondanks hogere prijs) niet geleverd in een mooie opberghoes, terwijl dit bij de standaard afmetingen wel het geval lijkt (gebaseerd op foto's op de website). Verzendkosten (bij een maatwerk product van ruim eu 400,-!!!)

Reactie ZONZ:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde product.
Wij hebben er bewust voor gekozen om geen showroom meer te hebben zodat we onze producten tegen een zo laag mogelijke prijs kunnen aanbieden. Wij doen onze uiterste best om via telefoon en email zo goed mogelijk te adviseren. Jammer te horen dat je onze site geen verbetering vindt, van veel andere klanten krijgen we juist heel positieve feedback.

Score voor ZONZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja