Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Henk Holtermann

Op dinsdag 30 oktober 2018 verschijnen de twee heren van ES Doetinchem stipt om 07:30u om onze zonnepanelen te installeren. Er wordt een steiger opgebouwd en de heren gaan aan de slag. Er is standaard geen hele mooie plek voorhanden voor de omvormer maar met wat overleg en wat houten balkjes die wij nog in de schuur hadden staan wordt een hele mooie plek gecreƫerd! De omvormer wordt gekoppeld aan de groep van de wasmachine.

Er wordt snel maar keurig gewerkt. Dit met het oog op naderend slecht weer. Daarom wordt de lunchpauze even uitgesteld tot de werkzaamheden op het dak zijn afgerond. Alle dakpannen zijn tijdens het werk heel gebleven. Voor we het weten is alles klaar. Alle verpakkingsmaterialen en afval worden keurig opgeruimd en meegenomen.

De installatie werkt meteen naar behoren en over de maand november halen we al meer dan de begrote productie. Ca. een maand na de installatie worden we gebeld door Zonneplan met de vraag of alles naar behoren werkt. Dit is het geval! We zijn zeer tevreden!

Zonneplan doet wat ze zegt! Er zijn geen addertjes onder het gras.

Geen.

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 62