ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Danny

Recent zonnepanelen laten plaatsen door Zon7. Zon7 is een dochterbedrijf van Essent en dat schept natuurlijk bepaalde verwachtingen over de geleverde kwaliteit. Zon7 is ook zeker niet de goedkoopste aanbieder van zonnepanelen. Het uitbrengen en accepteren van de offerte verloopt probleemloos en ook het administratieve traject daarna verloopt prima. De installatie gaat minder vlekkeloos en 1 dag na het installeren van de zonnepanelen bleek de installatie al niet meer te werken. Contact opgenomen met Zon7, maar omdat het vrijdagmiddag was kon het probleem niet voor het weekend opgelost worden. Vrijdagavond een knetterend geluid in de buurt van de omvormer, waarop ik heb geprobeerd Zon7 te bellen, maar ze zijn niet bereikbaar en hebben geen storingsdienst. Een andere installateur laten komen en deze heeft de installatie weer functioneel gemaakt, maar had wel vraagtekens bij de manier waarop de installatie geïnstalleerd is en bij de gebruikte materialen. Na het weekend weer contact gezocht met Zon7, dit bedrijf bereiken blijft overigens vrij lastig, maar de reactie op de doorgegeven bevindingen blijft vrij flauw. Op dit moment wacht ik nog op het rapport van de andere installateur en de oplossing van Zon7. Al met al zou ik dit bedrijf voorlopig niet aanbevelen.

Score voor ZON7: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Zonnepanelen