Zola.nu

Nathalie Faas

Enigszins wel ja. Hoewel het naar mijn gevoel meer een bevestiging was van hetgeen ik zelf al had geconstateerd.
Daarbij had ik verschillende problemen aangegeven voorafgaand aan het gesprek (snelheid internet en een NAS die niet goed werkte). De NAS hebben we niets mee gedaan omdat hij al een uur bezig was met luisteren en constateren dat internet te traag is. Een nieuwe router was de oplossing precies wat wij vooraf al hadden aangegeven.
Uiteindelijk is de hulp van Arjan (hoe fijn de man ook is hoor) best prijzig geweest voor het uur/anderhalf uur dat hij met ons bezig is geweest.

Heeft Zola je kunnen helpen?

via internet gezocht op hulp aan huis in de regio.

Reactie Zola.nu:

Beste Nathalie, Jammer om te horen dat je niet tevreden was. Voor mij is het lastig om een situatie vooraf te beoordelen op wat iemand mij mailt. Ik moet natuurlijk zelf iets controleren. zien en ervaren voordat ik een conclusie kan trekken. Dat jullie iets constateren en dat achteraf blijkt dat ik bijna dezelfde conclusie trek, is juist een teken dat jullie de goede weg op waren. Ik werk op uur basis. Dit is jullie ook kenbaar gemaakt. Hopelijk kan ik je in de toekomst nog een keer van dienst zijn.

Score voor Zola.nu: 2/5
Zou je Zola aanbevelen bij anderen ? Nee