SV Utilities

Vanuit SV Utilities niets dan lof voor Zinnige Zaken. Vanaf het eerste contact duidelijk en goed geholpen en begeleid door onze contactpersoon Henk van den Berg. Altijd bereikbaar, altijd bereidwillig om mee te denken of voor uitleg te bereiken.

Uiteindelijk een geweldige dag gehad als bedrijf. Niet alleen maatschappelijk maar ook als teambuilding een geweldige dag. De samenwerking op locatie tussen de bewoners, de begeleiding van deze bewoners en ons als bezoekers liep erg soepel. Het uiteindelijke resultaat is iets om echt gezamenlijk trots op te zijn. Persoonlijk gaf het mij een erg goed gevoel om na een dag hard werken weg te rijden bij een mooi zorghuis, met de gedachte dat wij geholpen hadden aan het mooier maken van dit zorghuis.

Opmerking

De samenwerking tussen verschillende bedrijven, mensen en de blijdschap en tevredenheid wat voorkwam uit het gezamenlijke resultaat. Verschillende mensen, ook mensen met een beperking, die werken aan het mooier en leefbaar maken van hun woonomgeving met een mooi resultaat.

Score voor Zinnige Zaken: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Geslacht: man