Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company87
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 87 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Prima (7/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Goed (8/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Prima (7/10)
Voor herhaling vatbaar?

Beoordeling

Zinnige Zaken 1 beoordeling
CheckMark Labrecruitment
CheckMark Labrecruitment

We hebben een enerverende dag gehad. Bijzonder om te zien dat er met zoveel liefde en passie gewerkt in en bij zorginstelling Ipse De Bruggen. Hoe positief en belangstellend de cliënten op ons reageerden, deed ons veel. De cliënten lieten gemakkelijk toe om een dag mee met hun te draaien. Voor vele was het plezierige en boeiende dag.

Er was goed contact tussen Henk, de zorginstelling en ons, we werden er echt bij betrokken.

Score voor Zinnige Zaken: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:vrouw

We hebben een enerverende dag gehad. bijzonder om te zien dat er met zoveel liefde en passie gewerkt in en bij zorginstelling ipse de bruggen. hoe positief en belangstellend de cliënten op ons reageerden, deed ons veel. de cliënten lieten gemakkelijk toe om een dag mee met hun te draaien. voor vele was het plezierige en boeiende dag.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35