Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company87
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 87 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Goed (8/10)
Beleving bij uw programma
Goed (8/10)
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Uitstekend (10/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

Beoordeling

Zinnige Zaken 1 beoordeling
Mirjam Wensveen / MinFin
Mirjam Wensveen / MinFin

We hebben een ontzettend leuke directiedag gehad bij Stadskinderboerderij Essensteijn. Reacties van onze collega's waren ook erg positief. Stichting Zinnige Zaken heeft de dag prima geregeld. Van A t/m Z, van offerte t/m de dag zelf, was alles prima geregeld. Zinnige Zaken heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit perfect verwerkt in de directiedag. Anouk heeft alle zorgen en het geregel rondom de organisatie van onze directiedag ons uit handen genomen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Begeleiding door Anouk was heel goed. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit perfect verwerkt in de directiedag. Anouk is heel flexibel en heel prettig in de omgang.

Score voor Zinnige Zaken: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:man

We hebben een ontzettend leuke directiedag gehad bij stadskinderboerderij essensteijn. reacties van onze collega's waren ook erg positief. stichting zinnige zaken heeft de dag prima geregeld. van a t/m z, van offerte t/m de dag zelf, was alles prima geregeld. zinnige zaken heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit perfect verwerkt in de directiedag. anouk heeft alle zorgen en het geregel rondom de organisatie van onze directiedag ons uit handen genomen. wat ons betreft voor herhaling vatbaar!.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35