Ziloen

2045 beoordelingen

Presentatie
Reactiesnelheid (indien er e-mail contact is geweest)

Rob Hendriks

Valt tegen. Kraambezoek aan kleinkind kon pas na dik twee weken ivm complicaties bij geboorte. Het babyjasje bleek bij kraambezoek al te klein. Daar de terugzendtermijn slechts twee weken was kon het niet meer geruild. Nu zit ik met het jasje. Geen fijne service bij eerste aankoop.

Mooi jasje.

Reactie Ziloen:

Beste Rob,
We ontvingen het feedbackformulier van de Feedback Company dat je voor ons hebt ingevuld, dankjewel hiervoor. We vinden het heel vervelend dat je onze service zo ervaren hebt. Dat is absoluut niet de bedoeling.
We gingen er op basis van je feedback vanuit dat je al contact met onze klantenservice hebt gehad via de mail, en dat wij jou niet tegemoet hebben willen komen voor het retourneren van het jasje. Maar gelukkig kunnen we geen mailwisseling tussen ons terug vinden. ‘Gelukkig’ omdat we Ziloen al niet herkenden in de feedback die je gaf, dergelijke verzoeken honoreren we namelijk altijd. We begrijpen heel goed dat er, zeker rondom de kraamtijd, allerlei zaken spelen waardoor het retourneren van een jasje niet op de eerste plaats komt. We hadden het jasje in dit geval dan ook graag van je retour genomen, ook buiten de retourtermijn van 14 dagen.
Mocht je vragen hebben, dan kan je deze altijd aan ons stellen.
Warme groet,
Jeanine