Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?
Mary

Ik heb een positieve ervaring met goed resultaat waardoor ik werk en leven weer kon oppakken voor 100%
Na uitgebreide onderzoeken en behandeling (bloedonderzoek, Röntgenfoto's en medicatie) door de reguliere geneeskunde werd niet duidelijk wat mij mankeerde/belemmerde.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Na de diagnose (allergene reactie in het bloed) weet ik al 10 jaar welke voedingsmiddelen ik moet vermijden om een goede gezondheid zonder medicijngebruik, gewrichtspijnen en vermoeidheid te behouden.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Naar mijn mening zou in ieder geval het bloedonderzoek vergoed moeten worden.
De gezondheidszorg streeft ernaar in deze tijd naar om mensen gezond te houden.
Vroeger zeiden we al: Voorkomen is beter dan genezen

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ik heb een goed leven nu doordat ik bewust eet.
Lastig soms tijdens etentjes en vakantie, maar dat weegt niet op tegen een heel jaar een goed gevoel.

Reactie Ziek door voeding:

De Medisynx BASIS Plus Test betreft geen allergene reactie maar een incompatibiliteitsreactie. Een zeer belangrijk verschil.

Een incompatibiliteit is de eerste reactie op een voedingsstof waarop het immuunsysteem reageert en dan een cascade van immunologische reacties aanzet, je krijgt systemische klachten en je immuunsysteem gaat deze incompatibele stoffen ergens in het lichaam opbergen, op die plaats in het lichaam zoals het op jouw DNA is vastgelegd, dat kan van je gewrichten (reuma en artrose) tot hersenen (MS, Parkinson, Alzheimer) en van organen (Pancreas, lever) tot in de zenuwbanen (ALS) of huid (Eczeem, Psoriasis), en zo krijg je die aandoening.

Of het immuunsysteem probeert het probleem van de ophoping van incompatibele stoffen in het lichaam en hersenen te voorkomen en zet dan een tweede reactie aan, zoals een allergie of een intolerantie aan, dit zijn dus altijd gevolgen en nooit de oorzaak.

Wie alleen nog maar compatibele voedingsstoffen eet, drinkt en smeert geneest en voorkom je zo dat de aandoening terug kan komen. Zo simpel is het, en wat compatibele voeding voor jou is dat weet je met de BASIS Plus test.

Score voor Ziek door voeding: 4.5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja