Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

Ik had nogal wat problemen met mijn gezondheid die maar niet over gingen en eigenlijk alleen maar verslechterde, zodanig dat ik meerdere keren in de ziektewet ben belandt.
Ik had extreem veel hoofdpijn, migraine, chronische blaasontsteking, astma, eczeem, constipatie, schimmelinfecties, ontstekingen aan mijn holtes en ga zo maar door.
Ik nam 4 pillen per dag en 2 verschillende crèmes voor mijn gezicht en lichaam om de reacties te onderdrukken en een puffer voor mijn astma. Na maanden extra medicijnen zoals pretnison en mijn probleem weg te schuiven met andere woorden, leer er maar mee leven.
Mijn leven was echt een hel, 24 u jeuk daar gaat een mens kapot van.
Je gelooft t of niet, ik heb sinds de diagnose van medisynx geen astma meer, geen eczeem, geen jeuk, geen pillen meer en geen creme. Ik ben echt zo dankbaar en gelukkig. En dit had ik nooit durven dromen dat ik me weer mens voel.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik vind dat nogal een beschuldiging. Ik weet niet waar dat op gebasseerd is.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Omdat er daadwerkelijk goede resultaten zijn. Omdat t werkt, omdat t wetenschappelijk bewezen is, en omdat je zelf een keuze mag hebben welke zorg je graag wil. Het is ten behoeve van de patient.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Omdat hier word gekeken waar de oorzaak van t probleem vandaan komt, en die aan te pakken, i.p.v. een crème erop of een pilletje wat tijdelijk het probleem onderdrukt

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja