Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?
Marisa uit Madrid

Geweldig!Want ik ben al mijn aandoeningen en klachten kwijt, ik had veel krampen in mijn benen en die zijn helemaal verdwenen.
Pijn van artrose in mijn handen en zijn helemaal verdwenen.
Ik had zwarte vlekjes voor de ogen en dat is cataracta en ook die is helemaal verdwenen.
Vaak had ik last van stress en somber zijn en dat heb ik niet meer.En kon met mijn medicijnen stoppen.
Ik heb in een jaar 15 kg verloren en ben nu mooi op gewicht en voel me veel fitter en kan toch lekker eten.
Wat ik wel moet doen is elke dag groenten eten want anders heb ik last van constipatie.
Ook had ik vaak last van mijn rug van de ischias ook dat is helemaal weg.
Ik ben daarom heel erg blij met deze behandeling en de goede aandacht die ik heb gekregen van hun.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Dat de Minister dom is want zij moet toch voor deze behandeling zijn want ik maak nu geen ziekte kosten meer.
En iedereen die er tegen is vind ik heel dom. Waarschijnlijk hebben die financieele belangen bij ziek zijn.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Ja ik vind dat deze hele behandeling vergoed zou moeten worden zo kunnen we kosten verlagen.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja natuurlijk raad ik het iedereen aan dat doe ik al heel lang en ook zij zijn erg blij met hun resultaat.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja