Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

In 2010 ben ik begonnen met de Medisynx Methode. Ik heb er veel baat bij. Voor die tijd was ik, zoals ik zei, tot op de botten moe, had al jaren hoge bloeddruk en had veel gewrichtsklachten in handen en vooral in de knieën. Aan 1 knie had ik al een kijkoperatie gehad met weinig succes. Voor mijn klachten ging ik minstens 12 x per jaar naar de fysiotherapeut. Na mijn start met de Medisynx Methode zijn mijn klachten, als ik geen fouten maak, verdwenen. De fysiotherapie is sindsdien niet meer nodiggeweest en de bloeddruk is weer normaal.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Belachelijk! De gezondheidszorg zou veel geld kunnen besparen als het voor iedereen mogelijk was om van de Medisynx Methode gebruik te kunnen maken. Doordat de zorgverzekering het steeds minder of niet vergoed, kunnen de minder draagkrachtige er geen gebruik van maken.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Ik vind dat deze Methode in het basispakket opgenomen moet worden omdat, veel ziekten zijn oorsprong vinden in de foute voeding. Daar het voor ieder persoon verschillend is welke voedingsstoffen klachten kunnen veroorzaken, kan er niet gezegd worden dat een bepaald product slecht is. Dus moet er individueel getest kunnen worden.
Mensen die deze Methode willen volgen zijn gemotiveerd omdat ze beseffen dat het een levenslange omslag in hun voedingspatroon betreft.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Wij, mijn man is nadat hij mijn verbeteringen had gezien na 1 jaar ook begonnen, hebben in onze vriendenkring al meerdere vrienden gemotiveerd dit te gaan doen. Zij op hun beurt motiveerden weer anderen.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja