Maria

Zonder meer positieve ervaring. Ik vind het heel bijzonder dat de Medisynx Methode zo'n positief effect heeft.
Mijn naam is Maria, ben 63 jaar. In 2016 is de diagnose Waldenstrom Macroglobulinemie gesteld, een vrij zeldzame vorm van bloedkanker in het beenmerg. Tot op heden is behandeling van deze aandoening nog niet nodig en sta ik onder controle.
Eind 2015 ben ik met de Medisynx Methode gestart.
Klachten die ik had: vaak (bijna) diarree (sinds 1970), benauwdheid (sinds 1983), sluipend gewichtsverlies (sinds 2005), geen/beperkte reuk en smaak (sinds 2001), krachtsverlies, met name knijpkracht (sinds 2007), concentratieproblemen (vanaf circa geboorte?; kwam pas achter het feit dat ik concentratieproblemen had nadat dit door de Medisynx Methode verbeterde), moeheid (vanaf geboorte, noemde ik geen moeheid maar 'ik heb geen zin') in-witte lichaamshuid (volgens echtgenoot), gezichtshuid, een maanlandschap en ik stonk zoals zijn oma (aldus echtgenoot), ik rook niets, moeite met rechtlopen en voeten optillen, gezwollen tong en droge mond sinds 2014, jaundice (oranje) handpalmen sinds 2011, cognitieve beperkingen, zoals het niet/moelijk kunnen scheiden van hoofd- en bijzaken (sinds 1970).
Effecten van Medysynx Methode: ademhaling gaat na ca. 35 jaar weer goed en 'vanzelf', lichaam heeft een roze kleur, vingernagels en teennagels zijn niet meer kleurloos maar roze; gewichtstoename en toename van lichaamskracht, frisse huid gezicht; meer energie, geen jaundice handen meer, brein: goede concentratie en nog steeds is er cognitieve vooruitgang: betere inprenting, veel meer (jeugd)herinneringen, ook in beeld, kleuren en geuren, verbetering geheugenfuncties, kan rode draad veel beter vasthouden; lichaam ontwikkelt zich met bescheiden borstvorming (normaliter in puberteit, was bij mij helaas niet het geval), enz.

Wat zou u tegen een Minister van Volksgezondheid, artsen, dierenartsen in de hele wereld willen zeggen?

Sta open voor deze methode en het effect van individueel afgestemde voedingsadviezen. Deze aanpak is een zeer belangrijk antwoord op het groeiende probleem van de toename van chronisch zieken, de onbeheersbare kosten van de gezondheidszorg, het in de toekomst niet meer kunnen beschikken over voldoende personeelsleden in de gezondheidszorg en het daadwerkelijk invulling kunnen geven aan preventie en preventieve gezondheidszorg.

Score voor Ziek door voeding NL: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja