L Hanna Mattr Vos

Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot geen gewrichtsklachten( artrose) , geen voetschimmel, geen medicatie voor depressie nodig. Niet meer extreem vermoeid en duizelig.
Maar het dieet is zwaar, omdat de producten zuiver moeten zijn en nauwelijks kant en klaar verkrijgbaar zijn. Ik maak bijna alles zelf. Zelfs verzorgingsproducten zoals tandpasta moet ik zelf maken ; ik krijg nl klachten van xanthaan
Om deze methode voor meer mensen beschikbaar te stellen en te houden zou deze verder ontwikkeld moeten worden; vooral in betere verkrijgbaarheid van de voeding, acupunctuurbehandeling en bijv. workshops

Wat zou u tegen een Minister van Volksgezondheid, artsen, dierenartsen in de hele wereld willen zeggen?

Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor vergoeding in aanmerking moeten komen. Ook belangrijk is dat deze methode verder ontwikkeld kan worden, vind ik.

Score voor Ziek door voeding: 2.5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja