Maria

Zeer positief en dat had ik van te voren niet kunnen bedenken en geloven dat individueel bepaalde te gebruiken en te vermijden voedingsstoffen zo'n effect kunnen hebben.
Sinds december 2015 volg ik de Medisynx Methode en vanaf juni 2016 weet ik dat ik aan een zeldzame chronische en helaas kwaadaardige aandoening leid: de ziekte van Waldenström; een zeldzame vorm van lymfeklierkanker.
Ik houd me goed aan mijn dieet en veel van mijn klachten zijn inmiddels beduidend verbeterd en/of verdwenen.
Omdat er sprake was van zo'n sluipend proces had ik het idee weinig klachten te hebben. Belangrijkste klacht bij 1e bezoek aan Medisynx was mijn langzaam teruglopend gewicht. Een opsomming van wat er zoal verbeterd is: ruik beter, geen droge mond meer, tong is geslonken, ben zichtbaar gespierder, bescheiden toename van borstontwikkeling, verbetering knijpkracht, frisse kleur huid, handen en voeten (geen jaundice meer), weer een flinke en glanzende haarbos gekregen, normale stoelgang na circa 45 jaar (geen 'oerknal' meer), sterke innerlijke rust. Kan zaken beter loslaten en relativeren. Cognitieve vooruitgang: helder hoofd, goede concentratie en kan beter overzicht houden op scala van (complexe) werkzaamheden, toename van energie tijdens en na het werk. Er gaat nu zoveel 'vanzelf'. Glazuur op (voor)tanden heeft zich flink hersteld (desgevraagd bevestigd door tandarts) en tanden hebben goede kleur.
Bij mijn laatste controle m.b.t. de chronische aandoening bleek dat het bloedbeeld verbeterd is.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
De Medisynx Methode zou zo'n doorbraak kunnen betekenen.
Er wordt in de geneeskunde de laatste jaren succes geboekt met het heel gericht per individu inzetten van medicijnen bij ernstige aandoeningen.
De Medisynx Methode is ook individueel gericht en vooral voor elke patiënt je eigen verantwoordelijkheid nemen ter bevordering van je eigen gezondheid en de kwaliteit van leven in brede zin. De Medisynx Methode kan preventief en curatief worden ingezet.
Je zou zeggen dat hier geen Minister van Volksgezondheid op tegen zou kunnen zijn.
Het past geheel in de tijdgeest en kan leiden tot een forse reductie van de uitgaven voor de Volksgezondheid.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja