Marloes

Via via hoorde ik jaren geleden de ervaring van een vriendin van een vriendin over de medisynx methode. Ik had het nummer opgeslagen voor het geval ik het ooit nodig zou hebben. En wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Het heeft het leven van mijn dochter (inmiddels 6 jaar) en ons volledig positief veranderd. Vanaf de eerste dagen na haar geboorte huilde ze bijna alleen maar. Van alles geprobeerd maar niks leek te helpen. We zagen aan haar dat ze pijn had want het gehuil ging door merg en been. Toen wij haar op een “hypoallergene” melkvoeding zetten met zo’n 6 maanden nam het huilen af. Helaas deden zich in de loop der jaren een hoop nieuwe klachten voor en ook de buikpijn kwam weer dagelijks terug. De nieuwe klachten uiten zich in eczeem. Een cortizone zalfje hielp soms even maar het bleef terug komen. Standaard had ze een opgezette buik. Toen ze ongeveer 3 jaar was bleef ze maandenlang hoesten. Je hoorde het slijm in haar longen zitten. Na 6 maanden bedacht ik mij ineens dat ik het nummer van de medisynx nog had opgeslagen. Ik moest wat gaan doen want het ging steeds slechter met mijn dochter. Helaas had ik wel al door dat het “ziekenhuis + artsen” nog niet ver genoeg zijn op dit gebied en er veelal aan symptoom bestrijding wordt gedaan zonder dat er naar oorzaken wordt gekeken. Mijn vermoeden was dat het in de voeding zou zitten. Ik heb gebeld en mij laten informeren. We hebben bloed af laten nemen bij mijn dochter en binnen 2 weken hadden wij de uitslag al binnen. Alles viel op z’n plek. Ze scoorde zo hoog bij alle melk producten dat ik nu wel begreep waarom ze als baby zo had gehuild. Wij zijn meteen alles gaan mijden wat ze volgens de lijst niet zou mogen eten. Binnen 3 dagen was de buikpijn en opgezette buik weg. 3 weken later was ook haar exceem verdwenen. Helaas duurde het wel 6 maanden tot ook haar longen weer schoon waren en ze niet meer hoesten. Tot op de dag van vandaag houden wij ons keurig aan de producten die ze mag eten. Heel soms gaat het wel eens mis en dit uit zich dan ook direct in buikpijn. Ze weet zelf heel goed wat ze wel en niet mag eten en heeft hier ook geen moeite mee. Ik ben zo blij dat er aan de hand van 1 bloedafname zoveel duidelijk is geworden en wij nu weer een gezonde dochter hebben.

Inmiddels hebben wij dit onderzoek ook bij onze hond laten doen. En ook hier werkt het fantastisch voor. Geen jeuk, oorontstekingen en winden meer. Poept netjes 1 tot 2 keer per dag.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Belachelijk. Hoeveel klachten verholpen kunnen worden als mensen weten waar hun lichaam niet tegen kan betreft voeding. Wat zou dit een hoop, problemen, leed en kosten besparen, ik begrijp dat de farmaceutische industrie niet blij zal zijn als er minder geneesmiddelen nodig zullen zijn. Jammer dat er nog steeds zoveel mensen hier het dupe van worden.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja