Lotte

Heel goed. Sinds ik mij strikt aan mijn dieet houd heb ik veel minder tot geen klachten meer.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik vind dit beschamend. Er zijn zoveel mensen die hier baat bij hebben. Het lijkt me goed dat Mw. Schippers zelf eens een test doet bij Medisynx en een strikt dieet volgt. Als ze er na een paar maanden nog zo over denkt vind ik dat heel bijzonder. Ik vind dat als je ergens geen ervaring mee hebt je er ook niet over mag oordelen.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Ja, ik geloof erg in Medisynx. Dat veel mensen ziek worden door verkeerde voeding. De oorzaak van de meeste ziekten wordt niet gevonden in het huidige systeem. Mensen blijven ziek. Tijdelijk worden klachten onderdrukt maar deze komen later weer terug of op een andere plek. Het lijkt me verstandig dat iedereen de Medisynx test kan doen. Zodat mensen weten wat de oorzaak is en er zelf iets aan kunnen doen. Iedereen wil toch lang fit en gezond blijven? En dat gunnen we toch ook iedereen? In dat geval moet de Medisynx test zeker voor iedereen toegankelijk zijn.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Absoluut.

Score voor Ziek door voeding: 5/5