Laura

Voordat ik bij Medisynx terecht kwam, ben ik door tientallen specialisten onderzocht. Zowel in Nederlands als in het buitenland. Jarenlang is er van alles geprobeerd maar ik werd als maar zieker totdat ik op een zeker moment niet meer kon lopen. Ik kwam om van de pijn, kon niets meer eten, niet meer lopen en de artsen konden maar niet ontdekken wat er fout was. Toen ondekte ik de Medisynx methode en kon vanaf dag 1 het verschil merken. Al gelang van tijd ging het steeds beter en kon ik weer normaal functioneren. Na jarenlang thuis geschoold te zijn geweest, kon ik naar de universiteit en heb ik meerdere diplomas kunnen behalen. Ondanks dat mijn dieet vrij mager is en het lastig is om te reizen aangezien ik enorm beperkt ben ik wat ik wel en niet kan eten, is de kwaliteit van mijn leven verbeterd. Ik voel me fit en sterk en dat kan ik zeggen dankzij de Medisynx Methode.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik vind het heel erg, omdat deze methode het enigste is wat mij hulp heeft geboden. Zonder vergoeding is dit voor heel veel mensen die er wel degelijk baat bij zouden hebben niet meer mogelijk.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja