Mel

Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren allerlei medicatie gebruikt, ben bij verschillende artsen geweest en het enige antwoord op mijn vragen was medicatie. Omdat ik veel last had van bijwerkingen betekende medicatie meer medicatie om die bijwerkingen onder controle te houden en omdat ik steeds meer bijwerkingen kreeg nog meer medicatie. Een vicieuze cirkel waar ik zelf niet meer uit kwam.
Anderhalf jaar geleden kwam ik met Medisynx in aanraking en inmiddels ben ik vrij van alle medicatie en zijn nagenoeg al mijn bloedwaarden goed. Ik voel me een stuk fitter en bijna nog belangrijker; ik heb grip op mijn eigen gezondheid en dat voelt goed!

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Jazeker, ik vind dat de Medisynx Methode voor iedereen bereikbaar moet zijn. Het is een methode die, mits consequent toegepast, echt werkt en die de verantwoording voor de eigen gezondheid bij de patiënt zelf legt en dat is goed, het maakt mensen krachtiger.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja