Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem, vocht vasthouden, oververmoeidheid constant, krachtverlies en ongelovelijke pijn bij elke beweging. sinds het medisynx dieet en accupuntuur heb ik er vrijwel geen last meer van ik noem mezelf ook niet ziek meer, want zo voel ik me ook niet ik leef weer kan weer fijn met me docher spelen en fietsen het doet geen pijn meer, behalve de normale spierpijn. ik ben ook niet meer constant moe heb meer energie slaap beter ben zo blij en dankbaar voor deze methode anders had ik tot mijn dood met pijn moeten leven in een rolstoel en door deze methode heb ik gelukkig nooit een rolstoel nodig gehad en ben ik bijna helemaal van alle klachten af.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

ja, want deze methode moet voor iedereen beschikbaar zijn ook voor degene die niet een duurdere verzekering kunnen bekostigen. deze methode kan zoveel mensen beter maken en ik vind dat iedereen gelijke kansen verdient om hiervoor zelf te kunnen kiezen.

Score voor Ziek door voeding: 5/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja