Ik hoorde van de methode van een kennis. zij heeft de ziekte van Crohn en ook haar kinderen hadden veel baat bij deze methode.
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt in haar leven hierdoor. (pijn in al haar spieren krachtsverlies, moeheid , oedeem in hele lichaam, slapeloosheid, , en hierdoor arbeidsongeschikt, thuiszorg komt voor ondersteuning in het huishouden).
De reguliere zorg kon niets voor haar doen. Na 2 weken dieet volgen en 1 keer acupunctuur namen haar klachten verbazingwekkend af. Nu volgt ze 2 jaar de methode,( dieet en 2 keer per jaar acupunctuur) ze kan weer funcioneren in haar gezin en volgt nu een opleiding.
Mijn man en ik volgen nu ruim een jaar deze methode.
KLachten man : Whiplesh syndroom( auto ongeluk 1999).: altijd pijn rug , hoofd voeten, overgevoelig licht en geluid, slecht slapen , depressief, cognietieve beperking, inactief, sinds 2001 arbeidsongeschikt.
Na 1 jaar dieet en 4 acupuctuurbehandelingen : geen pijn, meer actief, vrolijker, kan thuis weer meer doen.
Mijn klachten; Chronisch depressief, obstipatie , paniekaanvallen, moe, elke maand terugkerende luchtweginfectie, hierdoor veel ziekmelden op werk.
Na 1 jaar dieet en 4 acupunctuurbehandelingen : geen obstipatie, geen medicatie meer nodig voor depressie en paniekaanvallen. nu 1 keer per 3 maanden wat verkouden.
Klachten kleindochter ( geb. dd. 2007) ontwikkelingsstoornis vanaf tweede jaar onder behandeling, laat lopen, praten etc.., evenwichtsstoornis, darmproblemen, gedragsproblemen, vorig jaar angst voor clown in haar hoofd, die "slechte dingen "zegt. (lijkt op psychotische aanleg), veel schooluitval.
Na 2 maanden dieet en een acupunctuurhehandeling met 2 naaldjes : enorme verbetering in gedrag, durft opeens te klimmen, vertelt, dat de clown helemaal weg is. Nu, na 1 jaaar dieet: gaat vooruit op school en hoeft minder thuis te blijven, kan nu wel leren fietsen en de clown blijft weg.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ja,
Deze methode kan juist kosten besparen in de gezondheidszorg en verlaging van uitval door ziekte.

Score voor Ziek door voeding: 4/5
Zou u de Medisynx Methode aan anderen aanbevelen? Ja