M & R D.

Wij kochten bij Zibro Webshop een Zibro Laserkachel en zijn zeer tevreden over de wijze waarop dit bedrijf met haar klanten omgaat.

Na een maand goed gewerkt te hebben begon de kachel defecten te vertonen.
Na contact te hebben gehad met Zibro Webshop mocht ik de kachel kosteloos retour zenden naarn het Zibro onderhoudsbedrijf.

We kregen de kachel binnen een week retour gezonden. Er bleek een draadje losgegaan te zijn bij de ventilator.
Het onderhoudsbedrijf was echter vergeten te melden dat we de kachel in het eerste uur even buiten moesten branden omdat ze hem zelf hadden getest en veel petroleum hadden gebruikt dus de kachel rook heel erg naar petroleum. Dit bleef echter een paar dagen duren waardoor ik dacht dat de kachel weer defect was.

Nadat wij dit bij Zibro Webshop had gemeld kon ik de kachel omruilen voor een nieuw exemplaar. Dus wat dat betreft goede service van Zibro Webshop.
Maar wij wilden de kachel nog het voordeel van de twijfel geven en hebben hem nog een aantal dagen gebruikt. De petroleumgeur was daarna verdwenen en onze kachel brand weer als vanouds. We hebben dit teruggekoppeld naar de webshop en wanneer de kachel opnieuw hetzelfde defect vertoont, konden wij hem zo retour sturen en wij een nieuwe kachel kregen toegezonden.

Langs deze weg willen wij alle medewerkers van Zibrowebshop danken voor de fijne service en met name Emre en Harold.
Onze laserkachel brandt weer uitstekend.

Wat we fijn vinden van deze webshop is dat, wanneer je belt, ze weten waarom het gaat. Het is een kleine club mensen die onderling goed contact met elkaar heeft en dat komt de klant ten goede.
Goede service.

Score voor Zibrowebshop.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja