alex punt

Uitvoering oke, nakomen afspraken en communicatie onder de maat

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Punt.
Bedankt voor uw beoordeling, vanzelfsprekend respecteren wij dat deze niet positief is. Toch wil ik hier mijn collega's bijstaan die door u als niet communicatief en onbetrouwbaar worden neergezet. Ik heb het e-mail verkeer tussen u en mijn collega terug gelezen, en merk op dat deze op al uw vragen en wensen uitvoerig is ingegaan. Dit met veel kunde en geduld, met in totaal drie uitgewerkte offertes. Na al uw vragen en wensen te hebben ingewilligd bent u akkoord gegaan, en is er contact met u opgenomen voor de datum van uitvoering. Helaas is er op betreffende dag een extra groepenkast met urgentie op uw plaats gekomen, waardoor de monteur niet tussen 08:00 en 09:00 bij u was, maar om 11:00. Wij hadden u van te voren over de gewijzigde aankomsttijd moeten informeren, maar dit is helaas niet gebeurd. wij gaan er nu op inzetten dat bij wijzigingen in de planning er direct naar alle betrokken partijen geïnformeerd word, en dat hier ook op gecheckt kan worden. Al met al zijn we ontzettend blij met klanten zoals u, vanaf het eerste moment brengt u een leuke dynamiek, en hebben we ons ingezet om al uw wensen voor 100 procent in te vullen. Dat dit in de omschreven situatie m.b.t. de aankomsttijd niet volledig is gelukt, en u ons daar behoorlijk op afrekent motiveert ons nog meer om onze toch al klantgerichte bedrijfsvoering verder te vervolmaken. U krijgt dan ook een speciaal plekje in ons klantenbestand, helaas gaat u ons niet aanbevelen, waardoor wij helaas geen kennissen of familie van u als klant mogen ontvangen. Ten slotte nogmaals bedankt voor het vertrouwen dat er was, en veel plezier met uw mooie groepenkast. En mocht u ons nodig zijn, dan zullen wij er staan, misschien nog wel eerder als afgesproken. 😉

Score voor Zeemanelektro.nl: 1.5/5
Beveelt u het bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: