Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

R. Sieswerda, afdeling ruimtelijk beheer van emeente De Fryske marren

Goede communicatie, telefonische en schriftelijke voorbereiding uitstekend. Workshop heeft inhoudelijk prima voldaan aan de gemaakte afspraken.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Sybren speelde prima in op de sfeer in de groep en wist de spanningsboog goed vast te houden. De interactieve en flexibele manier van presentatie werd als zeer prettig ervaren. Heeft in elk geval opgeleverd dat mijn medewerkers serieus aan de slag willen gaan met zelfsturing. De meerwaarde van (nog meer) samenrweken sluit goed aan bij de kernwaarden van onze organisatie. Medwewerkers reageerden achteraf zeer positief over de middag en de ideen over verdere acties zijn al volop in de discussies. Al met al heeft de werkshop prima voldaan aan mijn verwachtingen en is een goede impuls geweest voor verdere ontwikkeling van mijn team.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De onderwerpen iets meer verbinden en onderbrengen in een structuur van traditionaeel naar zelfsturend. Mogelijk iets meer aandacht voor de valkuilen die je daarbij tegenkomt.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Ruud, fijn om te horen dat de workshop Kickstart zelfsturende teams aan je verwachtingen heeft voldaan. Goed ook om te horen dat ook je team zo positief is en ermee aan de slag is gegaan. Dank voor je tip die nemen we zeker mee voor de volgende keer!

Score voor ZakelijkeTrainer.nl: 4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: