Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Jac Ponjee, LeasePlan

De samenwerking ging uitstekend. Door wijzigingen aan onze kant ging onze organisatie wat rommelig (wel of niet doorgaan, juiste datum), maar zakelijke workshops is hier goed mee om gegaan.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het doel is bereikt dat we elkaar beter hebben leren kennen. Een aantal teamgenoten was nog maar net in dienst en dit heeft zeker bijgedragen aan het opnemen van deze personen in de groep. Verder was de presentatie door middel van de kaarten leuk. Dit maakt het een stuk levendiger dan alleen een presentatie en discussies. Ook fijn was dat de methode goed werd uitgelegd waarom iemand op een bepaalde plek op de kaart terecht kwam.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was zeker naar wens. Enige tip die ik kon bedenken was dat bij de meer ervaren groepen zoals wij, het thema perceptie al veel vaker naar voren is gekomen. Misschien lastig van te voren in te schatten, maar dit stukje voegde het minste toe. Misschien zou dat wel zo zijn als een vernieuwende kijk op perceptie kan worden gegeven. De aangehaalde voorbeelden waren voor velen een herhaling over perceptie.

Score voor ZakelijkeTrainer.nl: 4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: