Afhandeling retouren

Raymond

Ik vraag mij oprecht af of de geplaatste beoordelingen van bestaande personen zijn. Heb 2 bestelling geplaatst begin november, en beide bestellingen heb ik nog niet compleet en ik vraag mij oprecht af of dat dit jaar nog gaat gebeuren.
Alhoewel de website aangeeft dat levering binnen 2-5 werkdagen is en er keurig per artikel wordt aangegeven hoe hoog de voorraad is, heb ik van de bestelde 9 artikelen na 4 werkdagen van 1 artikel doorgekregen dat er geen voorraad was terwijl de website aangaf dat er nog voldoende voorraad zou moeten zijn. Na meer dan een week ben ik voor de overige artikelen maar navraag gaan doen waanneer deze geleverd zou worden, toen werd mij gemeld dat er van twee artikelen waarvan de website aangaf dat er meer dan 1000 op voorraad zouden moeten zijn ook geen voorraad was. Dat doet vermoeden dat de voorraadhoogtes op de website fictief zijn, te meer omdat deze aantallen na een maand nog ongewijzigd zijn.
Tevens kreeg ik na 3 weken 2 verkeerde artikelen toegestuurd (verkeerde maat/kleur), en we zijn inmiddels bijna een maand verder en ik heb geen flauw idee wanneer de resterende 2 artikelen geleverd gaan worden omdat navraag hierover geen enkele response oplevert. Het was de bedoeling de kinderen een leuk setje te geven voor Sinterklaas, maar klaarblijkelijk is een maand vooraf bestellen nog niet goed genoeg om tijdig te leveren.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die deze problemen heeft, tenzij ik de enige ben die besteld heeft hier.

De website ziet er gelikt uit

Geef betrouwbare leverdata weer, geef betrouwbare voorraden weer op de website, het is beter eerlijk te zijn in beantwoording op vragen dan te belanden in een script van standaard redenen waarom er niet geleverd wordt.

Reactie Yoursportshop.nl:

Goedemiddag,
dank voor de feedback allereerst.
Helaas is het bij u niet goed gegaan maar reviews zijn zeker wel correct bij ons online. de feedbackcompany controleert ze zelfs allemaal.
excuus voor de ongemakken uiteraard!
mvg Yoursportshop.nl

Score voor Yoursportshop.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: shirts, kousen en shorts