S. Siem

Het product wat ik besteld heb, is van prima kwaliteit. Mijn 1 ster gaat met name over de verzending. Dat het een paar dagen op zich laat wachten, is het ergste niet. Wat ik besteld heb, was zo klein als een envelop. Toch moest ik hier net zoveel verzendkosten voor betalen als voor een pakket (3,95 euro). Wat ik raar vond aangezien het door de brievenbus kon. Na mijn bestelling te hebben ontvangen, bleek dat men bij Yoghurt.nl het inderdaad als brievenbuspakket verzonden heeft waardoor de verzendkosten (1,66 euro) meer dan de helft lager waren dan ik betaald heb bij mijn bestelling. Een verschil van 2,29 euro!
Ik heb daarom naar Yoghurt.nl gemaild en hun netjes gevraagd of ik mijn teveel betaalde verzendkosten teruggestort kon krijgen. Daarop kreeg ik een heel vreemd antwoord.. men had het over kostprijs en winst.. na 3 x lezen, begreep ik het nog niet. Het antwoord was in ieder geval dat ik mijn teveel betaalde 2,29 euro niet terug kreeg. Dit vind ik heel raar en niet netjes. Men gaf mij de keus om het product terug te sturen mits ik wel verzendkosten betaalde.

Ik ben onaangenaam verrast door deze handelswijze en heb bij de vele andere webwinkels waar ik bestel dit nog niet eerder meegemaakt. Ik raad niemand Yoghurt.nl aan.

Yoghurt.nl is niet links roerend maar geschift :)

Reactie Yoghurt.nl:

Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. Jammer dat je niet tevreden bent over de verzending. Wij rekenen voor iedere bestelling €3,95 verzendkosten ongeacht of dit briefpost of pakketpost is. Deze verzendkosten worden aangegeven op de afrekenpagina en is te allen tijde vindbaar op de pagina 'Verzending en bezorging'. In sommige situaties kan het voorkomen dat wij een product als pakketpost versturen terwijl het ook door de brievenbus past, bijvoorbeeld als het type briefpostverpakking even niet op voorraad is. Maar wanneer dit het geval is, berekenen wij nooit extra kosten aan de klant. Een speciaal tarief voor briefpost hebben wij niet. We zullen je feedback intern bespreken, dus bedankt voor je mening en een fijne dag gewenst.

Score voor Yoghurt.nl: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Notenmelkzakje