Ik maak al een tijdje yoghurt. Ik heb culturen besteld bij Yoghurt.nl. Er waren gebruiksaanwijzingen bij geleverd. Het wonderlijke was dat de temperaturen van bereiden geheel anders waren dan dat ik gewend was. Toen ik dit had aangegeven bleek dat de vermeldde temperaturen niet klopten. Mijn werkwijze was het gene wat de bedoeling was. Sophie heeft me bedankt voor de opmerking en zou het aanpassen. Dit vond ik fijn dat ze er wat mee zouden doen. Ik vond het wel wonderlijk dat een yoghurt-maak-bedrijf niet weet wat ze meegeven aan de mensen. Als ze de werkwijze aanpassen dan denk ik wel dat ik dit bedrijf zou aanbevelen. Maar wel met wat reserve, ze moeten zich nog wel bewijzen.

Reactie Yoghurt.nl:

Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. We proberen de gebruiksaanwijzingen voor de yoghurtculturen altijd zo nauwkeurig mogelijk op te stellen. Soms verschillen de instructies die wij ontvangen van onze producenten of leveranciers met de instructies die leiden tot het beste resultaat. Dit moet blijken uit eigen tests en ervaringen van onze klanten. We zijn dan ook erg blij dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld zodat we hierop actie kunnen ondernemen. Met deze feedback kunnen wij onze bereidingsinstructies verbeteren en dit terugkoppelen aan onze producent en/of leverancier, dus dank daarvoor. Hopelijk kunnen we je terugwinnen nu je weet dat er wat met jouw feedback gedaan wordt. Natuurlijk zien we je graag terug op Yoghurt.nl. Fijne dag!

Score voor Yoghurt.nl: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
verschillende yoghurt-culturen