Het was een mooie ochtend met een uitgebalanceerd en divers programma dat een diep ontspanning en rust tot gevolg had.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

yoga retraite op landgoed Bleijendijk in Vught, 14 juli 2019

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Vriendelijke mensen met gedegen kennis, goed georganiseerd, mooie locatie en bovenal een heerlijk ontspannen ervaring.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Nee, niet direct.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vond het een heel fijne ochtend, op een prachtige plek, met gedreven mensen die je op je gemak liet voelen en je de ruimte gaven om te zijn zoals je bent. De afwisseling in het programma vond ik heel erg fijn, vooral de wandeling tussen de yoga door. Dit geeft het echt een meerwaarde. Ik vond het alleen lastig om tijdens de yoga nidra mijn ademhaling te moeten tellen. Deze was zo zacht en traag, dat ik mijn best moest doen om hem te volgen en dat is mijns inziens niet de bedoeling bij de yoga nidra. Achteraf bedacht ik me dat ik het ook gewoon van me af had kunnen laten glijden:)

Score voor Yoga Mark: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw