Geen fijne ervaring gehad, had hogere verwachtingen.

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Het bestelsysteem op de website klopt niet. Op voorraad betekent dat het aanwezig is en dus ook gewoon leverbaar. Dat is niet zo. Dubbele boodschap: pas leverbaar in oktober....??? ( in mijn geval was oktober 6 dagen weg, dus niets aan de hand) na bestelling en betaling krijg ik een mailtje: alvast bedankt voor mijn geduld en begrip... hè???? Daar weet ik niets van. Na een mailtje kreeg ik tot 2x toe een aardig berichtje terug met een wat nare boodschap: ligt niet aan ons, staat er wel, maar zo werkt ons systeem... en ik heb niet goed gelezen... en zo verder.
Gadver!! Zulke nare discussies vis de mail moet je mijns inziens niet willen met klanten. Om de beurt reageerden de twee dames.. ook raar.

Verander dat bestelsysteem op Internet. Maak van: in voorraad bijvoorbeeld: bestelbaar/binnenkort weer leverbaar.
En... ga geen discussies aan met je klanten via mail. Bel.

Reactie YLA Lifestyle:

We vinden het oprecht heel vervelend dat je zo teleurgesteld bent in de gang van zaken. We hebben geprobeerd uit te leggen waar het misverstand ontstaan is en wilden hier zeker geen discussie mee beginnen, enkel helderheid scheppen. We hopen dat je toch veel plezier beleefd aan je aankoop!

Score voor YLA Lifestyle: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Persian tiles deken , carousel deken