Wytze Bouma

Sinds 18 jaar klant bij XXL, persoonlijke service, goede ondersteuning (zeker in het begin toen alles op internetgebied nog nieuw was) en altijd in een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snel met oplossingen, stabiele servers, goed gepland onderhoud en erg soepel werkende beheermodules voor je domeinen, hosting en email (Cpanel).

Bereikbaarheid buiten kantooruren, zeker als je met een storing zit, wil je die gewoon kunnen melden. Met alle technische middelen van vandaag de dag, moet dat voor jullie zelfs op een mobiel te implementeren zijn, zodat je iets van storingsdienst kunt afspreken misschien?

Reactie XXL Hosting:

Beste Wytze, Bedankt voor je positieve review! Erg goed dankje. Je feedback m.b.t. de storingsdienst heb ik gelezen en daarvoor wil ik je nog wat extra informatie geven, wellicht geeft dit wat meer achtergrond informatie over hoe wij dit hebben geregeld.
Op werkdagen tussen 9.30 - 16.30 hebben wij reguliere supportdienst, dus eigenlijk kun je bij ons terecht met al je vragen over je domeinnamen, hostingpakketten & website maker. Voor storingen hebben wij een specifiek telefoonnummer 0880006699, deze wordt door onze dienstdoende collega in de gaten gehouden. Ik ben met je eens dat dit reactief is, omdat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Verder hebben wij een storingsoverzicht pagina om te kijken of je server problemen heeft en of dit bij ons bekend is, deze kun je vinden op: https://www.xxlwebhosting.nl/help/status-en-onderhoud Onze uptime afgelopen maanden is maar liefst 99,98% en verder houden we zowel doordeweeks als weekends alle tickets in de gaten tussen 8:00 - 22:00 uur s'avonds. Ik hoop dat dit iets meer inzicht geeft op de manier waarop wij onze supportdienst hebben ingeregeld. Bedankt in ieder geval voor je feedback!

Score voor XXL Hosting: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: