XLcasa

Rob Thijsse

Ik ben onder de indruk van het concept van XLCasa, en van de uitvoering daarvan. Waar gewone makelaars heel dik over doen: advertentie tekst, taxatie, foto’s, plaatsing op Funda etc., dat hebben zij optimaal en zo goedkoop mogelijk geregeld. Je betaalt een laag en vast bedrag, en dat is het dan. Maar het werkt allemaal perfect, en supersnel. Hun energie stoppen ze verder in tactische adviezen aan de klant, zodat die zijn doel kan bereiken. En daarbij benutten ze een verfrissende kijk op de markt, en wat potentiële kopers beweegt. Bereiken ze daarmee een bonus op de prijs voor de klant, dan vragen ze daar een bescheiden aandeel in. Allemaal heel transparant en eenvoudig. En uiterst klantvriendelijk. Je begrijpt niet hoe makelaars van de oude courtage - stempel nog klanten krijgen, als deze optie er ook is.

Snelheid, zakelijkheid, transparant, lage kosten, ter zake kundig, doelgericht

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor de lovende kritiek en het cijfer 10!
Een opmerking: de bonus hebben wij in het leven geroepen omdat er wel eens werd gedacht dat wij ons best niet doen, vanwege de vaste beloning. De bonus is geheel vrijblijvend, hoeft dus niet maar geeft sommigen de zekerheid dat wij echt het uiterste eruit halen.

Score voor XLcasa: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: