XLcasa

L. Khimonina

Het is niet de eerste keer dat ik een huis verkoop dus ik weet over het algemeen heel goed waar ik op moet letten. Er zijn daarom dan ook verschillende zaken die ik zelf wil regelen en andere zaken die ik graag aan de makelaar over laat.
XLCasa stelt zich wat dat betreft erg flexibel op en stelt haar dienstenpakket af op basis van de wensen van de klant. Voor mii werkte dit echt perfect!
Er was sprake van een zeer prettige samenwerking die mij alle gelegenheid bood om zelf een aktieve bijdrage te leveren aan het hele verkoopproces. Zo heb ik mijn eigen verkooptekst geschreven, eigen foto’s gemaakt en ook de bezichtigingen zelf geregeld.
Dit was allemaal geen enkel probleem voor XLCasa die professioneel advies bleef geven en ook een actieve rol speelde in de uiteindelijke onderhandelingen.
Gedurende het hele process toonde XLCasa zich een bijzonder betrouwbare en betrokken partner waar klantgerichtheid en professionaliteit hoog in het vaandel staan.
En dit alles voor tarieven die beduidend lager liggen dan bij reguliere makelaars!

Staat hierboven al voldoende omschreven lijkt mij…

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor de uitgebreide review en natuurlijk de 10!

Score voor XLcasa: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: