De opmerking dat je beter eerst de producten kan bekijken op kwaliteit alvorens die te verkopen viel niet in goede aarde.
Als de verzendkosten voor een retour dan ook voor de klant komen, hoef je je dus geen zorgen te maken of een product deugt of niet. En als bedrijf heb je helemaal geen recht op teruggave. Dat is echt een minpunt en geen service.
Mijn retour is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld,maar het maakt me wel voorzichtiger met bestellen.

Snelle levering, netjes verzorgd.

Reactie Xitin Beads:

Hallo MJ, Dank je wel voor je feedback. Ik zie dat ik voor deze order geen artikelen retour heb gehad en ook geen contact heb gehad met een 23 jarige man over het retourneren van artikelen die in deze order zijn gekocht. Daarnaast klopt het dat het bij de wet zo is geregeld dat herroepingsrecht alleen voor consumenten geldt en niet voor bedrijven. Maar daar doen we eigenlijk nooit moeilijk over. Daarnaast zijn we ook niet verplicht om de verzendkosten voor het retourneren voor onze rekening te nemen, mits we dit netjes op onze website vermelden, wat ook zo is. Fijn dat je retour toch netjes is afgehandeld al zal dit wellicht een andere bestelling zijn geweest.

Score voor Xitin Beads: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
divers