Site is moeilijk te bedienen. Heb met veel moeite een bestelling kunnen plaatsen omdat de helft van de functies het nauwelijks tot niet deden. Levering duurde ook langer dan verwacht.

Opmaak van de site is wel mooi.

Reactie Xitin Beads:

Wat vervelend dat u problemen ondervond op onze website. Voor zover wij weten hebben we al duizenden bestellingen voor klanten verwerkt waarbij mensen onze site juist prettig vinden werken (zie de andere reviews hier) en nog niet eerder vernomen dat bij normale apparaatinstellingen functies op de website het niet deden, of was het te achterhalen waarom een functie het niet deed. Denk aan verouderde software of een te hoge beveiliging van het apparaat waarmee men probeerde de bestelling te plaatsen, het niet accepteren van de benodigde cookies of leveringsvoorwaarden, of een storing bij de webwinkelhost of bij de bank tijdens betaling. Dit kan er inderdaad voor zorgen dat bepaalde functies (tijdelijk) minder goed werken, maar afgezien van een eventuele tijdelijke storing, ligt dat dan niet aan onze webwinkel maar aan de instellingen van het apparaat van de gebruiker. Als het bestellen niet lukt wordt er over het algemeen ook contact met ons opgenomen en kunnen we mensen hulp bieden door te kijken wat er mis gaat. Dit is hier niet aan de orde geweest en de bestelling is uiteindelijk toch geplaatst, waarbij ik er van uit kan gaan dat de functies die op dat moment zouden moeten werken het uiteindelijk wel hebben gedaan omdat er anders simpelweg niet besteld kan worden.
Voor wat betreft het verzenden van bestellingen. De bestelling is op zondag 23 september geplaatst. Op onze website en in de bevestigingsmail stond aangegeven dat wij op maandag 24 september wegens bijscholing niet in de mogelijkheid waren om de bestellingen in te pakken. De keuze om informatie te lezen die wordt aangeboden ligt altijd bij de klant zelf. Op dinsdag 25 september is alles verzonden wat er dat weekend en die maandag bij ons binnen was gekomen. Dit houdt in dat er 1 werkdag is geweest dat er niet verzonden kon worden en het dus 1 dag later dan normaal is verzonden. Zodra wij het hebben verzonden is de invloed die wij hebben op hoe snel het bij u wordt afgeleverd weg, deze ligt dan in handen van de post. De post mag er vervolgens 5 werkdagen over doen om een poststuk op de plaats van bestemming te krijgen. in de meeste gevallen is dit 1 a 2 werkdagen, helaas soms ook wat langer. Maar zoals gezegd hebben wij hier als webwinkelier geen invloed op. Uit uw review maak ik op dat de post uw bestelling heeft afgeleverd. Uitgaande van de 5 werkdagen die zij daar over mogen doen, is dit keurig binnen de door de post gestelde termijn geleverd. Ook hierop wordt u door ons opmerkzaam gemaakt via onze website en bevestigingsmails. Ik kan u niet dwingen om de geboden informatie te lezen, echter kan ik u wel aanraden om als u online koopt, alle informatie zorgvuldig door te lezen zodat u weet waar u aan toe bent en niet achteraf voor verrassingen komt te staan en eventueel contact met de webshop op te nemen als iets niet lukt.

Score voor Xitin Beads: 1.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee